Vill ändra på frissan!

Jag vill ändra mitt hår. Men jag vill inte klippa av det för då kommer det ta 100 år för det att växa ut igen... ni förstår... mitt hår växer extremt långsamt. Så då är det mest små förändringar och färgning som gäller. Några tips??!
Jag har funderat lite på att färga det rött/rödbrunt. Antingen blir det bra, eller så blir det skitfult. Detta är ingen liten förändring men....! Detta är bara funderingar.
Fast egentligen gillar jag den jag har nu. Men ÅÅÅÅÅH jag är så trött på det!

Nuvarande färg (ungefär min naturliga):


Något i den här stilen kanske? Vill inte ha någon färg som sticker ut allt för mycket.
(det är 2 olika färger, den till höger är lite rödare än den till vänster)
Ni får fantisera hur det skulle sett ut i verkligheten. Det ser ganska så jättekonstigt ut på bilderna.
Lekt med photoshop igen ni vet..

- Tipsa gärna om andra förslag på frisyrer/färger! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du passar i det mesta!

Men har du bestämt dig för dem två färgerna,eller?!

2011-02-09 @ 18:47:01
URL: http://Anonym
Postat av: Anonym

hur ändrar du färg på håret ? :)

visa gärna svaret i bloggen.

tacksam för svar.

2011-02-24 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0