TODAAAY

Idag ser jag ut såhär, lika glad som vanligt.
Och jag tycker mina bilder är så fruktansvärt snygga så jag bara måste visa dom för er! :)

(Om ni undrar vad jag gör på denna bild så är svaret att jag gjorde ett tappert försök att hoppa, men det gick som det gick.)


Idag har jag hunnit med ganska hyfsat många saker, jag har varit i skolan, slutade 14:05.
Efter skolan tittade jag på "i rymden finns inga känslor". Mycket bra film!
Sedan vek jag reklamen och klockan 18:00-20:30 var jag i skolan. "varför då?" tänker ni då..
Jo, det var nämligen öppet hus i skolan. Vi hade 3 st "35-minuters"-lektioner + fika.
Och bara för det så är vi lediga imorgon. Det innebär att jag har LOOOOOV nu! :D
Imorgon bär det av till Helsingborg. Där ska jag och Malin shoppa loss!
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin

RSS 2.0